Motto: Chceme-li chápat uměleckou výpověď autora, musíme připustit nebo být ochotni, projít s ním kus cesty, jestliže jsme je již neprošli, ať již myšlenkově nebo skutečným prožitkem.
Avvy Ateliér – Pravidelná výuka www.avvyatelier.cz
Kurzy
Kurzy pod vedením kvalitních lektorů AvvY stovky lidí různěho věku a různého zaměření. Od studentů středních škol připravujících se na další studium, přes lidi různých profesí s tohou osvojit si základy růzých forem výtvarného vyjadřování až po důchodce, kteří si konečně našli čas na splnění dávného snu.
Jiří Janda – Od r. 2001 vedení AvvY – Atelieru výtvarné výuky, Praha,
Průběžně lektorská činnost, přednášky a semináře pro studenty a učitele základních a středních odborných škol, v ČR, GER, FIN ad.
2011 – 2012 provoz galerie KW – S4, Königs Wusterhausen (Berlin Jih)
1997 – 2008 lektor mezinár. výtvarných dílen Pátrání po umění v CZ, AU, GER, FIN,
1996 – 2000 provozování galerie současného umění v Chomutově
1992-1993 přednášky a organizace mezinár.konferencí designu a ekologie EKO MOST
1988 – 1994 vedení Eko design studia při ZUŠ TGM Chomutov
1988 stát. zkouška – Pedagogika a psychologie
Kurzy a obrázky z AvvY Atelieru
- Kurzy v AVVY – Atelieru výtvarné výuky
- Kurzy v AVVY – Atelieru výtvarné výuky
- Kurzy v AVVY – Atelieru výtvarné výuky
- Kurzy v AVVY – Atelieru výtvarné výuky
- Kurzy v AVVY – Atelieru výtvarné výuky
- Kurzy v AVVY – Atelieru výtvarné výuky
- Kurzy v AVVY – Atelieru výtvarné výuky
- Kurzy v AVVY – Atelieru výtvarné výuky
- Kurzy v AVVY – Atelieru výtvarné výuky
- Kurzy v AVVY – Atelieru výtvarné výuky
- Kurzy v AVVY – Atelieru výtvarné výuky
- Kurzy v AVVY – Atelieru výtvarné výuky
Časopisy – Pavvylony
viz AVVY atelier > Pavvylony
Podrobné informace o Avvy Atelieru najdete na adrese www.avvyatelier.cz
doprovodné texty:
- Pedagogický záměr
- „Jaký je vlastně podíl učitele a žáka na hotovém díle. Kdysi jsem byl téměř rozhodnut už
vícekrát nevstoupit do vztahu učitel a žák. Že se nepustím do projektu založeném na
přímém vstupu žáků do sebe. Existují samozřejmě i jiné možnosti, okliky cest, jak
přiblížit, že umění je tvorba, která tvoří sama sebe z radosti z tvorby, že nejde o cestu
start-cíl.” …